(© archiwum)

Dowiedz się, jak się odżywiać, aby się nie stresować.

Wiele osób w stresujących sytuacjach ma potrzebę podjadania. Sięgamy wtedy po paluszki czy chipsy, ale doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, że są one niezdrowe. Zamiast tego możemy wybrać coś zdrowszego. Idealnym zamiennikiem słonych przekąsek mogą być orzechy – są one źródłem wielu cennych składników mineralnych i witamin, a ponadto są sycące. Dobrym pomysłem na „zajadanie stresów” są owoce cytrusowe (np. pomarańcze). Oprócz tego, że dostarczają nam dużo witaminy C, to udowodniono, że zapobiegają różnym lękom.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:



Dieta i odżywianie

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Majka (gość)

Ja jak się stresowałam to wszystko mi pomagało :P i tym sposobem schudłam.
Później zaczęłam się odchudzać z Naturhouse w Sanoku (punkt przy ul. Mickiewicza) i wszystko wróciło do normy,
No i właśnie nauczyłam się również, co jeść w ewentualnym stresie :)