(© archiwum)

Robisz zakupy w tych samych sklepach? Być może uległeś marketingowi sensorycznemu.

Czy podczas robienia zakupów zastanawiamy się, co tak naprawdę wpływa na to, że wybieramy ten sklep a nie inny? Być może, na nasze decyzje zakupowe wpływa tzw. marketing sensoryczny. Jest to pewien sposób przyciągania klienta, który polega na wykorzystaniu wszystkiego, co oddziaływuje na nasze zmysły, a więc muzyka, zapach, obraz. Specyficzny zapach (np. pięknych perfum w drogerii), miła dla ucha muzyka (dostosowana do gustu potencjalnych klientów), dopracowany wystrój – te elementy mają nas zachęcić do zakupów w danym sklepie.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:



Porady

Komentarze (2)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

dzieci z osiedla Kopernika w Zabrzu sprzedane żonie PEDOFILA z Włodawy (gość)

zona PEDOFILA z Włodawy Grażyna Husarek zakupiła w MOPR w Zabrzu dzieci z osiedla Kopernika...które odebrałą z UMSZLAGLATZU na Helence