(© archiwum)

Trenujesz? Nie zapomnij uzupełniać poziom płynów w organizmie. Unikniesz w ten sposób niebezpiecznego odwodnienia.

Aktywność fizyczna jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu – to oczywiste. Pamiętajmy jednak, aby właściwie zadbać o siebie w trakcie ćwiczeń i po ich zakończeniu. Nierozsądny wysiłek może bowiem przysporzyć nam wielu problemów. Przede wszystkim przygotujmy się na to, aby odpowiednio nawodnić organizm. Podczas aktywności fizycznej wylewamy ok. 1 l potu w ciągu godziny. Dlatego też trzeba dostarczyć organizmowi tyle samo płynów. Unikajmy jednak słodzonych napojów – znacznie lepiej wybrać płyny z elektrolitami.


WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:





Czytaj także

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

dorottka1999

Nawadnianie jest ważne, idealnie jeśli to woda, gorzej jeśli nie przepadamy za czystą wodą, pozostają jeszcze izotoniki i inne specyfiki też niezbyt smaczne. Pozwalam sobie na wodę z syropem Paola, smaczne i zdrowsze niż napoje gazowane.