Głównym celem kampanii jest uświadomienie różnym grupom społecznym jak ważny jest męski głos solidarności z ofiarami oraz wyrażenie zdecydowanego sprzeciwu w kwestii przemocy wobec kobiet.
Symbol kampanii stanowi biała wstążka. Ozdabiający nią swój ubiór mężczyźni deklarują nie tylko wyrzeczenie się przemocy ale także reagowanie na jej przejawy. Tytuł ambasadora „Białej Wstążki” przyjął między innymi Komendant Główny Policji.
Kampania trwać będzie od 25 listopada do 10 grudnia 2011 r. wpisując się w międzynarodową inicjatywę „16 Dni przeciw przemocy ze względu na płeć”. Dniem kulminacyjnym kampanii jest 6 grudnia. Dzień upamiętniający dramatyczne wydarzenia z 1989 roku, kiedy to w Montrealu, 25-latek zastrzelił 14 studentek politechniki. Psychopata uważał, że kobiety nie są godne aby uczęszczać na techniczną uczelnię.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?