Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Od 1 czerwca nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miejskim Śmigla

Andrzej Rajewicz
UMIG Czempiń
Od 01.06.2020 roku będą obowiązywały nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miejskim Śmigla.

W holu urzędu będzie mogło przebywać maksymalnie 5 klientów. Kolejne 6 osób (po trzy na każde piętro), będzie mogło przebywać wewnątrz urzędu. W pierwszej kolejności każdy klient będzie kierowany do Biura Obsługi Mieszkańca. Następnie, jeżeli będzie potrzeba spotkania się z danym pracownikiem, pracownik Biura Obsługi Mieszkańca pokieruje każdego do odpowiedniego pomieszczenia.

Otwarta zostanie także kasa, w której będzie mogła przebywać maksymalnie 1 osoba. Ze względów organizacyjnych, codziennie o godzinie 10:00 kasa będzie przez 15 minut nieczynna dla klientów. Pozostałe godziny jej funkcjonowania pozostają bez zmian.

- Pierwszeństwo obsługi będą miały osoby, które wcześniej zapiszą się na wizytę. Dlatego przed wizytą w urzędzie zachęcamy wszystkich mieszkańców do wcześniejszego telefonicznego kontaktu z poszczególnymi pracownikami. Obecnie wypracowywany jest elektroniczny system zapisów, który w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony i ułatwi mieszkańcom zapisanie się do konkretnego pracownika w poszczególnej sprawie – mówi Marcin Jurga, zastępca burmistrza Śmigla.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na koscian.naszemiasto.pl Nasze Miasto