W holu urzędu będzie mogło przebywać maksymalnie 5 klientów. Kolejne 6 osób (po trzy na każde piętro), będzie mogło przebywać wewnątrz urzędu. W pierwszej kolejności każdy klient będzie kierowany do Biura Obsługi Mieszkańca. Następnie, jeżeli będzie potrzeba spotkania się z danym pracownikiem, pracownik Biura Obsługi Mieszkańca pokieruje każdego do odpowiedniego pomieszczenia.
Otwarta zostanie także kasa, w której będzie mogła przebywać maksymalnie 1 osoba. Ze względów organizacyjnych, codziennie o godzinie 10:00 kasa będzie przez 15 minut nieczynna dla klientów. Pozostałe godziny jej funkcjonowania pozostają bez zmian.
- Pierwszeństwo obsługi będą miały osoby, które wcześniej zapiszą się na wizytę. Dlatego przed wizytą w urzędzie zachęcamy wszystkich mieszkańców do wcześniejszego telefonicznego kontaktu z poszczególnymi pracownikami. Obecnie wypracowywany jest elektroniczny system zapisów, który w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony i ułatwi mieszkańcom zapisanie się do konkretnego pracownika w poszczególnej sprawie – mówi Marcin Jurga, zastępca burmistrza Śmigla.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?