Remont rozpoczęto już w październiku od demontażu torów numer 1, 3, 5 oraz 9. Następnie przystąpiono do usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z układem torowym. Jak informuje nas firma Torpol, kolejnym etapem było wykonanie murków prowadzących wraz ze ścianami szczelinowymi. Prace wykonywano pod nowo projektowanym torem nr 1 oraz fragmentem murów oporowych od strony ul. Łąkowej. Z kolei obecnie trwają roboty polegające na zabezpieczeniu wykopu od strony czynnego toru nr 2, a następnie prowadzone będą roboty ziemne polegające na usunięciu wierzchniej warstwy gruntu celem wykonania płyty stropowej wraz z wymaganymi strefami przejściowymi.
- Niestety w dalszym ciągu nie możemy rozpocząć prac budowlanych na dojazdach do obiektu. Przyczyną opóźnień jest brak możliwości rozpoczęcia przebudowy kolizji elektroenergetycznych z powodów formalno-prawnych nie leżących po stronie wykonawcy. Uniemożliwia to także przebudowę kolejnych kolizji z sieciami wodociągowymi i gazowymi oraz kanalizacją sanitarną. W momencie ustania przeszkód rozpoczniemy prace na całej długości obiektu inżynieryjnego - informuje kierownik działu marketingu i promocji Torpol S.A., Piotr Odzijewicz.
Więcej na ten temat w "Faktach Kościańskich"
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?